Кокоски

Продукти:

250 г. кокосови стърготини
250 г. захар
3 яйца (не едри)
1 п. ванилия

Приготвяне:

Продуктите се смесват в купа и се разбъркват с вилица. Не се използва миксер. Не се разбиват белтъците на пяна!!!
От така приготвената смес се оформят топчета – с помощта на лъжица за сладолед или просто с мокри ръце и се слагат върху хартия за печене. Пекат се в загрята до 180*С фурна на вентилатор за около 10 мин.

Забележка: Аз малко намалих захарта – сложих 200 г. Понеже яйцата ми бяха от най-едрите, увеличих с още 50 г. кокоса и резултатът беше точно толкова сладък, колкото на мен ми харесва. Ако яйцата са много едри, ще се развали формата при печене.

Тъй като няма набухвател, не се налага сладките да се поставят на разстояние една от друга, така че количеството е като за една тава. Аз ги пекох на силиконова подложка, вместо на хартия.

При мен се опекоха за 12 минути, но фурната ми не беше загряла добре, като ги сложих.

Коментар: Най-сполучливата рецепта за кокоски, която съм правила. Бърза, лесна, икономична (оползотворяват се и жълтъците). Ако сладките се залеят с шоколад, ще стане по-хубаво от „Баунтиз“. Първата доза я пекох снощи в 23 ч. и отдавна замина, но за другата имам заявка да бъде именно с шоколадова заливка.